Gaan alle aangekondigde voorstellingen nog door?

 Wij communiceren steeds ruim op tijd via een persoonlijke mail naar alle tickethouders en via onze sociale media.

Heb je toch geen mail van ons ontvangen (check ook even je spam), neem dan aub zelf contact met ons op via het telefoonnummer 056 65 30 90 of via mail spikkerelle@avelgem.be

Je kan je ook nog steeds inschrijven op onze nieuwsbrief om op de hoogte te blijven via deze link.
 

Ik heb tickets voor een geannuleerde voorstelling?

We verwittigen alle tickethouders persoonlijk via mail en vragen je of je een terugbetaling wenst. In het andere geval gaat het bedrag van het ticket naar #ticketvoorcultuur.
 

Ik heb tickets voor een voorstelling die van datum veranderd is?

We verwittigen alle tickethouders persoonlijk via mail. Je kan het oorspronkelijke ticket blijven gebruiken als toegangsbewijs voor de nieuwe datum.

Past de datum niet? Dan kan je opnieuw kiezen voor een terugbetaling of steun aan #ticketvoorcultuur.
 

Wanneer mag ik de terugbetaling van mijn tickets verwachten?

We geven in onze mails hieromtrent steeds een uiterste datum mee waarop we je reactie verwachten. Hierna worden alle verzamelde gegevens gebundeld, verwerkt en doorgestuurd naar onze financiële dienst voor terugbetaling.
 

Ik koos (ter compensatie van een aantal geschrapte voorstellingen in seizoen 19-20) voor een abonnement met korting, maar een aantal voorstellingen uit dit abonnement gingen niet door. Wat gebeurt er met mijn korting?

Aan het einde van het cultuurseizoen 20-21 wordt de balans opgemaakt en wordt de resterende korting gecompenseerd. Abonnementshouders die hiervoor in aanmerking komen, worden daaromtrent per mail gecontacteerd.